Pomoć pri kupnji

Zašto se registirati?

S registracijom si olakšavate kupnju. Podatke upisujete samo jednom, a oni su vam na raspolaganju prilikom svake kupnje. Također jednostavno pratite statuse svoje aktualne narudžbe (da li je pripremljena, da li je na dostavi…) i arhivu starih narudžbi.

Kako se registrirati?

U gornjem desnom kutu na stranici noemi-svijece.hr kliknete na ikonu »Prijava/Registracija« i izaberete opciju »Registracija«. Upisom svih podatka stvarate svoj račun.

Kako naručiti artikl?

Izaberete i dodate artikle u košaricu klikom na ikonu »Dodaj u košaricu«. Nakon što završite kupnju kliknite na ikonu »Nastavi na blagajnu«. Ako želite dodati još artikala kliknete na ikonu »Nastavi kupnju«.
U drugom koraku upisujete podatke za početak narudžbe. Ako ste registrirani u internet prodavaonici izaberite opciju »Prijava« i upišite korisničko ime i lozinku, koju ste dobili prilikom prijave. Ako još niste registrirani izaberite opciju »Registracija novog korisnik« i u polja upišite sve potrebne podatke za registraciju. U slučaju da želite kupovati bez registracije izaberite opciju »Kupnja bez registracije« gdje u polje upisujete kontakt e –mail adresu. Nastavite na sljedeći korak.
U tečem koraku upisujete adresu za dostavu. Obavezan je unos telefonskog broja.
Izaberite način plaćanja. Možete odabrati tri načina plaćanja:
plaćanje pouzećem;
plaćanje po predračunu;
kartično plačanje
Nakon odabira plaćanja koji vam najbolje odgovara kliknete na ikonu »Naprijed«.

U petom koraku pregledajte narudžbu. Na ekranu se prikazuju naručeni artikli, podaci o platitelju i dostavi. Klikom na ikonu »Naprijed«, na e-mail adresu dobivate link za potvrdu narudžbe.
O daljnjim koracima u vezi narudžbe biti ćete obaviješteni putem e-maila.
Da li sve cijene sadrže PDV (porez na dodanu vrijednost)?

Ne, cijene artikala, koje su objavljene na internet prodavaonici noemi-svijece.hr navedene su u HRK i ne sadrže PDV, jer nismo obveznici obračuna PDV-a.

Da li je moguć povrat i zamjena artikla?

Da, ukoliko artikli nisu ispunili vaša očekivanja ili vam ne odgovara veličina, boja itd., u roku od 14 dana možete ih vratiti ili zamijeniti. Postupak zamjene ili povrata detaljnjije je objašnjen na sljedećem linku.

Da li su svi artikli na zalihi? Što će se dogoditi u slučaju da naručenog artikla više nema na zalihi?

Svi artikli koji su objavljeni u internet prodavaonici trenutno su na zalihi. U nekim slučajevima možete se dogoditi da vam naručene artikle ne možemo poslati jer su u međuvremenu rasprodani. U tom slučaju imamo pravo na otkazivanje narudžbe. O tome ćemo vas obavijestiti putem elektroničke poruke. No vjerujemo da ćete u našoj bogatoj ponudi naći artikal koji će vam jednako odgovarati.

Da li je moguće plaćanje karticom prilikom plaćanja pouzećem?

Prilikom plaćanja kod preuzimanja narudžbe moguće je plaćanje isključivo gotovinom.